English | Русский | Українська
Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій юридичній чи фізичній особі укласти договір на абонентське обслуговування. Зазначений договір є публічним, тобто є еквівалентом "усної угоди" та відповідно до чинного законодавства Естонії має належну юридичну силу.
Повним та беззастережним прийняттям умов цього Публічного договору є факт здійснення Замовником платежу в рахунок оплати послуг та отримання Виконавцем відповідного фінансового документа, що підтверджує факт такої оплати.
Якщо Ви погоджуєтесь з умовами Публічного договору - можете здійснити оплату послуг.
У цьому випадку договір буде вважатися укладеним, а наша фірма, яка прийняла на себе зобов'язання надавати оплачені послуги.
Терміни, що використовуються в даному договорі
Сервер – програмно-апаратна обчислювальна система, що виконує сервісні функції на запит клієнта, надаючи йому доступ до певних ресурсів.
Хостинг — це послуга з надання дискового простору для фізичного розміщення інформації на сервері, що постійно знаходиться в мережі Інтернет. Хостингом також називається послуга з розміщення обладнання клієнта на території провайдера із забезпеченням підключення його до каналів зв'язку з високою пропускною здатністю (колокація). Хостинг може бути кількох типів: віртуальний хостинг (virtual hosting), віртуальний виділений сервер (VPS чи VDS), виділений сервер (dedicated server), колокація (collocation). Тип хостингу, що надається, вказується Сторонами в додатковій угоді до цього договору.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. За Договором Виконавець зобов'язується надавати Замовнику послуги хостингу, реєстрацію та підтримку доменних імен, іменованих надалі Послуги. Опис Послуг, їх перелік та вартість опубліковано на веб-сайті Виконавця за адресою http://www.hostlife.net. Веб-сайт Виконавця є громадським ресурсом, тобто. таким, до якого мають доступ усі користувачі мережі Інтернет.
1.2. Замовник зобов'язується сплатити обрані ним Послуги, згідно з Тарифами, що діють на момент отримання Послуг, та зазначеними у додатковій угоді.
1.3. Замовнику надається:
а) унікальні ім'я та пароль, що дозволяють керувати замовленнями на веб-сайті Виконавця, ця інформація надсилається на контактну електронну адресу (e-mail) Замовника після проходження процедури реєстрації;
б) отримання необхідних даних для підключення до послуги та налаштування програмного забезпечення;
в) цілодобова підтримка за телефоном, електронною поштою та програмами миттєвого обміну повідомленнями.
1.4. До складу Послуг не входить надання можливості прийому-передачі електронних повідомлень Замовника в офісі Виконавця, налаштування або діагностика персонального комп'ютера, модему та програмного забезпечення Замовника як в офісі Виконавця, так і з виїздом до Замовника, а також навчання навичок роботи в Інтернеті.
1.5. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних засадах.
2. УМОВИ І ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ ДОМІННОГО ІМЕНІ
2.1. Реєстрація доменних імен здійснюється відповідно до Договору, а також встановленого Виконавця та опублікованого на веб-сайті Виконавця порядку виконання реєстраційних дій.
2.2. Виконавець здійснює реєстрацію домену на підставі Договору, укладеного з реєстраторами доменів: «PDR Ltd. d/b/a PublicDomainRegistry.com», ТОВ «СЕРВІС ОНЛАЙН» та іншими реєструючими організаціями.
2.3. Нове доменне ім'я реєструється у тому випадку, якщо виконано всі необхідні умови, правила та норми його реєстрації, зокрема:
• на момент реєстрації таке ім'я домену вільно;
• не порушуються загальноприйняті морально-етичні норми;
• у заявці вказана повна та коректна інформація, необхідна для реєстрації;
• дотримано правил даної доменної зони.
2.4. Тільки за наявності письмової заяви та при наданні підтверджуючих документів Виконавець виконує заявки Замовника:
(1) на зміну відомостей, необхідних для ідентифікації Адміністратора домену;
(2) на передачу підтримки домену іншому реєстратору;
(3) на передачу прав адміністрування домену іншому адміністратору;
(4) на відмову від прав адміністрування (анулювання реєстрації).
2.5. Під «Підтверджуючими документами» у Договорі розуміються документи, що підтверджують відомості, необхідні для ідентифікації Замовника.
2.5.1. Для юридичної особи: засвідчені печаткою юридичної особи та підписом уповноваженого органу копії:
- свідоцтва про державну реєстрацію (для іноземної юридичної особи - інший документ про реєстрацію або присвоєння номера в реєстрі юридичних осіб, у разі ведення цього реєстру в країні, де особу було створено);
- свідоцтва про постановку на облік у податковому органі (ІПН) (для іноземної юридичної особи - інший документ про постановку на податковий облік, у разі ведення даного виду обліку в країні, де особу було створено);
- документа (протокол загальних зборів учасників, рішення учасника чи інший документ) про призначення на посаду особи, яка має на підставі Статуту право діяти від імені юридичної особи без довіреності, Довіреність, на підставі якої діє представник Замовника;
- витяги з положення про філію/представництво, про заснування відокремленого підрозділу (для відокремлених підрозділів юридичних осіб - додатково до вищевказаних документів).
2.5.2. Для фізичної особи:
- копія паспорта та ідентифікаційного податкового номера (ІПН);
- оригінал довіреності, у разі укладання Договору на підставі довіреності.
2.6. Домен вважається зареєстрованим, а Послуга з реєстрації домену наданої з моменту надання реєстрованого домену в Реєстрі статусу зареєстрованого (REGISTERED).
2.7. Послуга з продовження реєстрації домену вважається наданою в момент внесення до Реєстру відомостей про продовження реєстрації. При цьому, як правило, реєстрація домену продовжується на 1 (один) рік від раніше встановленої дати закінчення терміну реєстрації домену.
2.8. За Договором Замовник має право зареєструвати будь-яку кількість доменів на своє ім'я.
2.9. Замовник підтверджує, що на момент кожної заявки на реєстрацію доменів, за його інформацією, ні реєстрація доменного імені, ні порядок його використання не порушують прав інтелектуальної власності третіх осіб.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ОБЛІКУ НАВАНЕНИХ ПОСЛУГ
3.1. Вибравши вид Послуги, Замовник надсилає на адресу Виконавця заявку на отримання Послуг, відповідно до форми, наведеної на веб-сайті Виконавця. На підставі отриманої заявки Виконавець виставляє Замовнику рахунок на оплату обраної Послуги.
3.2. Послуги надаються Замовнику протягом терміну дії Договору за умови наявності позитивного балансу на особовому рахунку (далі – ЛЗ) Замовника.
3.3. Виконавець враховує всю інформацію про спожиті послуги та платежі Замовника на ЛЗ. Облік ведеться в умовних одиницях (далі у.о.), згідно з курсом, опублікованим на веб-сайті Виконавця.
3.4. Виконавець забезпечує Замовнику доступ до інформації на ЛЗ Замовника.
3.5. Роздруківка ЛЗ Замовника є підтвердженням надання Виконавцем Послуг за Договором.
3.6. За повного вичерпання коштів на ЛЗ Замовника надання Послуг Замовнику припиняється. Відновлення надання Послуг Замовнику настає знову після внесення передоплати.
3.7. Прохання Замовника вважаються авторизованими (верифікованими) та виконуються Виконавцем, якщо вони надіслані зі службової області (білінг-акаунт) на веб-сайті Виконавця. Доступ до службової області Замовник має лише за своїм логіном та паролем. Пароль Виконавцю не відомий і його знає тільки Замовник, пароль може бути змінений Замовником на веб-сайті Виконавця у будь-який час самостійно.
3.8. Контактною електронною адресою (e-mail) вважається адреса, зазначена під час реєстрації Замовника у реєстраційній формі на веб-сайті Виконавця. Зміна контактного e-mail здійснюється Замовником самостійно через особистий обліковий запис на сайті Виконавця.
4. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ "ВІРТУАЛЬНИЙ ХОСТИНГ"
4.1. Виконавець надає віртуальний хостинг та забезпечує Замовника необхідними даними для його керування у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня з моменту отримання оплати від Замовника.
4.2. Оплату Послуг Замовник провадить протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання цієї додаткової угоди. Оплата за Послуги здійснюється одноразово за весь термін дії Послуг.
4.3. Вартість Послуг визначається на підставі обраного Замовником Тарифного плану.
4.4. Термін дії Послуги складає від 1 до 36 місяців.
4.5. Після досягнення Замовником нульового балансу особового рахунку Виконавець надсилає Замовнику за реєстраційною електронною адресою повідомлення про необхідність оплати наданих Послуг та попередження про припинення надання Послуг у разі несплати.
4.6. При цьому Виконавець зупиняє обслуговування Замовника, зберігаючи дані Замовника на сервері протягом одного місяця.
4.7. Замовник зобов'язується дотримуватися таких обмежень:
а) обсяг вихідної пошти з одного облікового запису не повинен перевищувати поріг у 500 листів за 24 години та/або 25 листів за 1 годину;
б) допустимою дисковою квотою для одного акаунту вважається 200 ГБ для тарифних планів групи Premium та 100 ГБ для тарифних планів групи Standard та CMS;
г) резервне копіювання одного облікового запису здійснюється тільки при обсязі даних до 10 ГБ та/або 100 тис. інодів
на тарифних планах групи Standard та CMS, а також до 20 ГБ та/або 200 тис. інодів на тарифних планах групи
Premium.
У разі перевищення зазначених вище норм Виконавець залишає за собою право запропонувати Замовнику
змінити поточний вид послуг на таку з великими дозволеними серверними ресурсами.
Якщо Замовник вирішив відмовитися від запропонованого переходу, таке рішення може розглядатися
Виконавцем, як рішення відмовитися від послуг, що надаються, в односторонньому порядку. В даному випадку
Сторони керуються пунктами розділу 12 цього Договору.
5. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ "ВІРТУАЛЬНИЙ СЕРВЕР (VPS/VDS)"
5.1. Протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту передоплати Замовником Послуг за цим Договором віртуальний виділений сервер (або VPS/VDS) буде встановлений та налаштований на майданчику забезпеченому постійним підключенням до локальної мережі Виконавця та надіслано адміністративний пароль до сервера на електронну адресу Замовника, вказаний при замовленні Послуг.
5.2. Вартість Послуг визначається на підставі обраного Замовником Тарифного плану.
5.3. Термін дії Послуги складає 1 до 12 місяців.
5.4. Виконавець встановлює на сервер операційну систему з наявних систем з вільною ліцензією.
5.5. Встановлення та налаштування операційної системи включає наступні пункти:
- Розбиття жорсткого диска на розділи.
- Форматування розділів.
- Встановлення операційної системи в мінімальному обсязі, достатньому для функціонування мережі та засобів віддаленого керування сервером.
- Підключення до віртуальної мережі (установка IP-адреси, шлюзу за замовчуванням, маски мережі, адреси сервера імен).
- Завдання пароля для адміністратора системи.
- Налаштування засобів віддаленого керування сервером. В операційній системі Windows як таке використовується служба віддаленого терміналу, в інших системах, наприклад Linux, FreeBSD і т.п., використовується SSH (Secure Shell).
5.6. За кілька днів до закінчення терміну дії Послуги Виконавець надсилає Замовнику за реєстраційною електронною адресою повідомлення про необхідність оплати наданих Послуг та попередження про зупинення надання Послуг у разі несвоєчасної їх оплати. Після досягнення Замовником нульового балансу особового рахунку Виконавець зупиняє обслуговування Замовника.
5.7. При цьому Виконавець може зберігати дані Замовника протягом декількох днів, але не зобов'язаний цього робити.
6. УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ "ВИДІЛЕНИЙ СЕРВЕР"
6.1. Протягом 5 (п'яти) робочих днів з моменту передоплати Замовником Послуг за цим Договором сервер буде встановлений та налаштований на майданчику забезпеченому постійним підключенням до локальної мережі Виконавця та надіслано адміністративний пароль до сервера на електронну адресу Замовника, вказаний при замовленні Послуг.
6.2. Вартість Послуг визначається на підставі обраного Замовником Тарифного плану.
6.3. Термін дії Послуги складає від 1 до 12 місяців.
6.4. Сервер підключається до комутатора Ethernet за кабелем типу «кручена пара» категорії 5 (роз'єм RJ-45). Сервер підключається на швидкості 100 Мбіт/сек у режимах «half-duplex» або «full-duplex», режим підключення визначається Замовником вартість Послуг визначається на підставі обраного Замовником.
6.5. Коректна робота порту комутатора забезпечується при піковому завантаженні трохи більше 70% від встановленої пропускної спроможності порту. За результатами підключення на порті комутатора, наданому Замовнику, не повинно реєструватися помилок передачі даних. Високий рівень помилок на порту комутатора (понад 10% помилок) є підставою для припинення надання послуги.
6.6. У разі виходу з ладу комплектуючих, що є частиною виділеного сервера, Виконавець зобов'язується власним коштом протягом 3 робочих днів замінити всі частини, що вийшли з ладу, на аналогічні. За відсутності необхідних запасних частин у Виконавця можливе тимчасове використання більш ємних/швидких деталей. Термін виконання зобов'язань з надання послуги пропорційно переноситься на термін ремонту виділеного сервера у випадку, якщо з моменту виходу з ладу сервера до закінчення ремонтних робіт пройшло більше 12 годин.
6.7. Виконавець встановлює на сервер операційну систему з наявних систем з вільною ліцензією. Якщо Замовнику потрібна інша операційна система, то необхідну ліцензію та дистрибутив операційної системи надає Замовник.
6.8. Встановлення та налаштування операційної системи включає наступні пункти:
- Розбиття жорсткого диска на розділи.
- Форматування розділів.
- Встановлення операційної системи в мінімальному обсязі, достатньому для функціонування мережі та засобів віддаленого керування сервером.
- Налаштування мережевої карти (установка IP-адреси, шлюзу за замовчуванням, маски мережі, адреси сервера імен).
- Завдання пароля для адміністратора системи.
- Налаштування засобів віддаленого керування сервером. В операційній системі Windows як таке використовується служба віддаленого терміналу, в інших системах, наприклад Linux, FreeBSD і т.п., використовується SSH (Secure Shell).
Сервер збирається і комплектується Виконавцем, всі необумовлені в цьому додатку, але необхідні складові сервера вибираються їм на свій розсуд.
6.9. За кілька днів до закінчення терміну дії Послуги Виконавець надсилає Замовнику за реєстраційною електронною адресою повідомлення про необхідність оплати наданих Послуг та попередження про зупинення надання Послуг у разі несвоєчасної їх оплати. Після досягнення Замовником нульового балансу особового рахунку Виконавець зупиняє обслуговування Замовника.
6.10. При цьому Виконавець може зберігати дані Замовника протягом декількох днів, але не зобов'язаний цього робити.
7. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Вартість Послуг вказується в додатковій угоді, яка є невід'ємною частиною Договору.
7.2. Оплата Послуг провадиться у формі передоплати на розрахунковий рахунок, згідно з виставленим рахунком. Також, оплата може здійснюватися Замовником за допомогою міжнародних платіжних систем у режимі реального часу на веб-сайті Виконавця або в інший спосіб.
7.3. Оплата здійснюється за період, що обчислюється у місяцях. Мінімальний період, за який здійснюється оплата – 1 місяць. Абонентська плата є фіксованим платежем та сплачується Замовником незалежно від факту отримання Послуг.
7.4. При оформленні Замовником платіжних документів у розділі "Призначення платежу" обов'язковим є посилання на номер рахунку. За відсутності посилання на рахунок, Виконавець не гарантує зарахування отриманих сум на баланс ЛЗ Замовника, а надходження платіжного документа не визнається акцептом Договору у розумінні пункту 9.1, та договір відповідно не набирає чинності.
7.5. Факт оплати Послуг вважається підтвердженим, а ЛЗ Замовника поповненим – після надходження відомостей з банку про зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за обов'язкового дотримання умов п. 4.4.
7.6. Замовник самостійно відповідає за правильність вироблених ним платежів. При зміні банківських реквізитів Виконавця з моменту опублікування нових реквізитів на веб-сайті Виконавця та повідомлення на контактну електронну адресу (e-mail), Замовник самостійно несе відповідальність за платежі, зроблені за застарілими реквізитами.
7.7. Повернення коштів здійснюється Виконавцем протягом 10 банківських днів з дати отримання заявки у випадках, зазначених у договорі.
Виконавець зобов'язується здійснити повернення невитраченої частини коштів за повні місяці обслуговування у таких випадках, якщо:
а) з дати укладання договору та/або оплати замовлення не минуло більше 30 календарних днів;
б) повернення провадиться на послуги віртуального хостингу або оренди віртуального виділеного сервера;
в) це єдине перше замовлення Замовника, і раніше Замовник не відмовлявся від цього виду послуг.
У разі, якщо разом із замовленням Замовник отримав подарунки та бонуси, із суми, що повертається, вираховується сума еквівалентна вартості отриманих подарунків та бонусів.
7.8. У разі анулювання реєстрації доменного імені до закінчення строку його дії, а також у разі передачі доменного імені іншій особі, у тому числі за рішенням суду, кошти за послуги з реєстрації/продовження реєстрації такого доменного імені не повертаються.
8. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
8.1. Виконавець зобов'язується:
8.1.1. Забезпечити цілодобове зберігання, технічне обслуговування та моніторинг працездатності обладнання, на якому розміщено ресурси Замовника, протягом усього терміну дії Договору.
8.1.2. Повідомляти Замовника про факти спроб злому Сервера, якщо відображення цих спроб вимагало проведення спеціальних дій Виконавця.
8.2. Виконавець має право:
8.2.1. Змінювати вартість Послуг в односторонньому порядку, з обов'язковим повідомленням Замовника про вчинені зміни за допомогою електронної пошти не менше ніж за 10 календарних днів до набрання ними чинності. Якщо від Замовника не надійшло заперечень, зміни вважаються прийнятими Замовником.
8.2.2. Залучати до виконання своїх зобов'язань за Договором третіх осіб, залишаючись відповідальним перед Замовником.
8.2.3. Тимчасово припинити надання Послуг Замовнику у разі ненадходження передоплати за Послуги;
8.2.4. Припинити надання Послуг Замовнику, без повернення коштів, у таких випадках:
• дій спрямованих на обмеження або перешкоджання доступу інших користувачів до Послуг, а також здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів Виконавця та інших систем, доступних через мережу Інтернет;
• надсилання через мережу Інтернет будь-якої інформації, яка суперечить вимогам законодавства Естонії або нормам міжнародного права. Під розсилкою розуміється як масове розсилання кількох електронних листів безлічі одержувачів, і множинне розсилання одному одержувачу, і навіть використання реквізитів (веб-сторінок, е-mail), розташованих серверах Виконавця при подібних розсилках, зроблених через іншого Провайдера. Під повідомленнями розуміються повідомлення електронної пошти, ICQ та інших засобів особистого обміну інформацією;
• опублікування чи передачі будь-якої інформації чи програмного забезпечення, що містить у собі комп'ютерні віруси чи інші компоненти, прирівняні до них;
• дій, спрямованих на те, щоб використовувати, надсилати, публікувати, передавати, відтворювати, надавати або розповсюджувати будь-яким способом отримані за допомогою Послуг інформацію, програмне забезпечення або інші матеріали, повністю або частково, захищені авторськими чи іншими правами, без дозволу власника, також як та посилати, публікувати, передавати або розповсюджувати будь-яким способом будь-яку складову послуг, що надаються, або створені на її основі роботи, оскільки самі Послуги також є об'єктом авторських та інших прав за умови наявності письмової вимоги власника таких прав про обмеження перелічених дій;
• публікації та передачі через мережу Інтернет будь-якої інформації, що суперечить чинному естонському чи міжнародному законодавству.
8.2.5. При підвищених (наднормативних) потребах Замовника до апаратних та інших ресурсів, що надаються в рамках замовленого обслуговування, запропонувати Замовнику перехід на інший Тарифний план, а при відмові Замовника – припинити його обслуговування з поверненням невикористаних Замовником коштів відповідно до п. 7.7.
8.3. Замовник зобов'язується:
8.3.1. Надіслати заявку на Послуги на веб-сайті Виконавця зі свого робочого місця. Заповнити всі запропоновані поля форми замовлення достовірними відомостями. За наслідки, які виникли через некоректність внесених відомостей, Виконавець не несе відповідальності. При необхідності перевірки автентичності Замовника, надати всі дані, які Ви виконавець запитав для проведення такої перевірки. Виконувати вимоги, викладені у Договорі.
8.3.2. Своєчасно здійснювати передоплату отримуваних послуг.
8.3.3. Самостійно стежити за станом свого ЛЗ.
8.3.4. Зберігати відповідні фінансові документи, що підтверджують оплату Послуг.
8.3.5. Підписувати акти наданих послуг, виконаних робіт та спрямовувати їх Виконавцю протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту їх отримання, а у разі незгоди направити Виконавцю мотивовану відмову від підписання Акта, при цьому у разі не отримання Виконавцем підписаного акта або мотивованої відмови від підпису Акта протягом 5 (п'яти) робочих днів вважається, що надані послуги або виконані роботи відповідають вимогам договору та прийняті споживачем у повному розмірі, що підтверджується актом наданих послуг, який підписано Виконавцем.
8.3.6. Самостійно стежити дотриманням мережного етикету. Зі свого боку Виконавець зобов'язується не робити жодних дій щодо клієнтів Замовника щодо виявлених порушень раніше 24-х годин з моменту їх виявлення.
8.3.7. У процесі використання Послуг дотримуватись вимог чинного законодавства Естонії, міжнародного законодавства, у тому числі не розміщувати на сайті протизаконні матеріали (порнографія, пропаганда міжнаціональної, міжрасової, міжетнічної різниці)
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
9.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором Виконавець та Замовник несуть майнову відповідальність відповідно до чинного законодавства Естонії.
9.2. Виконавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування, через які здійснюється доступ Замовника до Послуг, а також не гарантує прийняття пошти Замовника від віддалених мереж, функціонування яких призвело до занесення адреси такої мережі до списків, за якими програма доставки пошти Виконавця не здійснює прийом пошти.
9.3. Замовник повністю відповідальний за збереження свого пароля та за збитки, які можуть виникнути через несанкціоноване його використання. За фактом крадіжки логіну та паролю, що стався з вини третіх осіб, Замовник зобов'язаний направити на адресу Виконавця заяву про зміну логіну та паролю, з обов'язковим додатком до заяви відповідного фінансового документа, що підтверджує оплату Послуг. Виконавець не несе відповідальності за дії третіх осіб, які призвели до крадіжки тієї чи іншої інформації Замовника.
9.4. У разі порушення Замовником положень п. 5.3.6 Договору та пред'явлення претензій з боку третіх осіб до Виконавця, Виконавець має право призупинити або припинити надання Послуг (з розірванням Договору в односторонньому порядку), а Замовник зобов'язується самостійно врегулювати ці претензії та відшкодувати Виконавцю цими діями збитки.
9.5. Виконавець не несе відповідальності за порушення Замовником авторських, суміжних та інших прав третіх осіб.
9.6. На Замовнику в повному обсязі лежить ризик наслідків дій, вчинених через веб-інтерфейс Виконавця з використанням авторизаційних даних Замовника, у тому числі виставлення рахунку, зміни особистих налаштувань, а також інших дій, які можуть спричинити фінансові чи технічні наслідки.
9.7. Виконавець несе відповідальність за неможливість отримання Замовником замовлених Послуг лише у тому випадку, якщо неможливість їх отримання сталася з прямої вини Виконавця. Відповідальність Виконавця не може перевищувати суми, що дорівнює вартості неотриманих Замовником Послуг.
9.8. За винятком випадків, прямо зазначених у Договорі, ні Виконавець, ні Замовник не будуть передавати свої права та обов'язки за цим Договором без попередньої письмової згоди іншої Сторони.
9.9. Протягом терміну дії Договору Сторони зобов'язуються обмежувати доступ третіх осіб без законної на те підстави, а також співробітників та посадових осіб, які не беруть участь у виконанні зобов'язань за Договором, та охороняти конфіденційність інформації, що становить комерційну таємницю та передається одна одній під час виконання зобов'язань за цього Договору. Інформація вважається конфіденційною та складовою комерційну таємницю, яка передала її Сторони у тому випадку, якщо в/на ній явно зазначено, що дана інформація є конфіденційною. Сторони розуміють, що предмет Договору – як правило, публічне розміщення інформації Замовника в мережі Інтернет та конфіденційність можуть являти собою лише персональні дані Замовника.
10. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ І СПОРІВ
10.1. Претензії Замовника щодо одержуваних Послуг приймаються Виконавцем до розгляду тільки письмово та в строк не пізніше 3-х робочих днів, з дати виникнення спірної ситуації. Термін розгляду претензій Замовника становить 30 (тридцять) робочих днів.
10.2. Розгляд претензій, пов'язаних з наданням Послуг, здійснюється за умови пред'явлення Замовником відповідних фінансових документів, що підтверджують оплату Послуг.
10.3. Для вирішення технічних питань щодо вини Замовника в результаті його неправомірних дій при користуванні мережею Інтернет, Виконавець має право самостійно залучати компетентні організації як експерти.
10.4. Суперечки, що виникають щодо доменних імен, розглядаються за процедурою, передбаченою відповідним розділом чинних правил доменних зон, опублікованих на офіційному сайті адміністрації домену на її поточну адресу в мережі інтернет.
10.5. При розгляді спорів, як докази, сторони мають право надавати роздруковані електронні листи (e-mail), із збереженою службовою технічною інформацією в них (заголовках). Якщо службова технічна інформація (заголовки) відсутня, такий лист не є доказом. Правильність заголовків електронного листа може підтвердити Провайдер, за допомогою якого було надіслано відповідного електронного листа або незалежних експертів.
11. ФОРС-МАЖОР
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов'язань за цим договором, якщо доведуть, що воно стало наслідком обставин непереборної сили, а саме: стихійних лих, війни або воєнних дій, ушкодження або несправність комунікаційних ліній, змін законодавства або інших, що не залежать від Сторін, надзвичайних та невідворотних обставин, що сталися без їхньої волі, і за умови, що ці обставини безпосередньо вплинули на виконання Договору.
11.2. Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов'язань за Договором, повинна негайно дати письмове повідомлення іншій Стороні про настання та припинення обставин непереборної сили.
11.3. Терміни виконання зобов'язань у разі настання обставин непереборної сили відсуваються пропорційно до часу, протягом якого діють такі обставини. Якщо зазначені обставини діють понад 3 (три) послідовні місяці, цей Договір може бути розірваний за ініціативою однієї зі сторін шляхом направлення повідомлення іншій Стороні, при цьому жодна із Сторін не має права вимагати від іншої сторони відшкодування збитків.
11.4. Наявність обставин непереборної сили підтверджується офіційним висновком уповноваженого органу Естонії.
12. ТЕРМІН ДІЇ І ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ
12.1.Договір набирає чинності з моменту надходження першої передоплати на розрахунковий рахунок Виконавця та діє 365 днів. Якщо жодна із Сторін за 10 календарних днів до закінчення строку дії Договору не сповістила іншу Сторону про бажання розірвати або переглянути Договір, його дія вважається продовженою на той самий строк.
12.2. Договір може бути розірваний за згодою Сторін.
12.3. У разі порушення однієї із Сторін умов Договору інша Сторона має право на одностороннє розірвання Договору, про що письмово повідомляє Сторону, яка порушила умови Договору, не менше ніж за 14 календарних днів.
12.4. Замовник має право у будь-який час в односторонньому порядку відмовитись від Послуг Виконавця. У цьому випадку Замовник зобов'язаний попередити Виконавця про бажання розірвати Договір за 30 календарних днів до дати розірвання Договору та погасити фінансову заборгованість, якщо така є.
12.5. У разі дострокового припинення надання Послуг Замовнику провадиться повернення невитрачених коштів за повний місяць обслуговування відповідно до п. 7.7.
12.6. При розірванні Договору або припинення його терміну дії інформація, що є в електронному вигляді, Замовника у Виконавця видаляється протягом одного робочого дня з дати розірвання (закінчення) Договору.
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ:
ТОВ Вайбо Проджект
Код ЄДРПОУ 35457207
М. КИЇВ, ВУЛ. МИХАЙЛІВСЬКА, БУД. 24-А
ПриватБанк
IBAN: UA893052990000026004016216672
Perfect Hosting Group OÜ
Padriku tee 12/3-4, 11912 Tallinn, Estonia
Телефон: +18557773900
TRANSFERWISE EUROPE SA NV
SWIFT: TRWIBEB1XXX
IBAN: BE88967238452941
Веб-сайт: http://www.hostlife.net/
Политика конфиденциальности: http://www.hostlife.ua/privacy-policy
Ограничения: http://www.hostlife.ua/legal
E-mail: manager@hostlife.net